followers

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 12 ديسمبر 2019

x large

R@M@


الموضة الأيام دي الجسم الرشيق الأنيق اللي شبة المانيكان .. بس بيكون صعب أوي في الشتا .. لأننا بنكون محاطين بكل ما لذ وطاب من مشروبات ومأكولات تزيد الوزن وتشعرنا بالدفا .. زي مشروب السحلب والشيكولاتة والكاكاو .. والمعجنات اللي منها البيتزا والكريب والنودلز
فاكره اني شوفت الإعلان في التلفزيون بتاع بسكريم دارك .. بسكوته محشية كاكاو .. من بره كاكاو ومن جوه كاكاو واكله كاكاو شاربه كاكاو طالعه كاكاو نازله كاكاو مسافرة كاكاو مهاجره كاكاو متغرقة في الكاكاو .. وبصراحة لفيت على محلات مصر كلها اني ألاقيه مش لاقياه ... حد يقولي بيتباع فيه يا ناس .. حموت وأكل بسكريم ومش اي بسكريم لا بسكريم دارك .. يامي يامي
فاكرين فيلم x large لاحمد حلمي
شوفت المشوار كان صعب ازاي ما بين انا جعان وانا مش جعان
الأكل ده نعمه كبيرة اوي من عند ربنا وطبعا احنا لازم نقتصد فيها علشان صحتنا بس انا بحب الأكل ومش عندي مشكلة
اخواتي الحلوين ممتازين في عمل الأكل وانا ممتازة في أكل الأكل
أكل أكل أكل
large medium x large
تصالح مع نفسك وشوف اللي بيرضيك و
صباحكم شتا

ليست هناك تعليقات: