followers

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

السبت، 14 ديسمبر 2019

موقع البؤس الإجتماعي


R@M@


 

مروة .. 

ايه الغيبة الطويلة دي .. انت كويسة؟ .. بنحاول نوصلك ومش عارفين .. راما...كنت فين؟


الموضوع وبكل بساطة اني تعبت من موقع البؤس الاجتماعي قصدي التواصل الاجتماعي Facebook... كل حاجة فيها ميزة وفيها عيب بس انا لاحظت موقع البؤس قصدي التواصل الإجتماعي كله أخبار حزينة من موت ونميمه وتلقيح .. انا كنت بحس اني حموت بعد دقيقة أو هيجموا على الشقة في اي وقت وانا وبصراحه مش معايا سلاح ينفع :).. سلاحي الوحيد هو قلمي وممكن الصوت العالي لطلب النجده 
كمان الفترة اللي فاتت فقدت أغلى اتنين على قلبي الاب الشجاع أشرف عبد المنعم.. بابا حبيبي وأخويا محمد أشرف عبد المنعم أو "الليمبي" .. فتحولت إلى بنت البيت .. سبت النت والفيس والكتب وركزت أكتر في شغل البيت من سوق ومواعين والفرجة على المسلسلات الهندي اللي جابت ليه عته منغولى واحساس أكبر بالملل .. كان ماله الكوري .. 20 حلقة او حتى 15 وشوف المسلسل اللي وراه
كمان الفيس بيضيع الوقت بطريقة مفجعه ... بس بلاش نظلمه .. فيه عرفت اوصل لاصدقائي اللي بحبهم وفكرني بعيد ميلادي وقالي اني تميت 34 سنه .. عااااااااااااااااا.. بايني كبرت يا فخري .. بس انا حقول زي ما عمردياب قال .. أنا مهما كبرت صغير .. أنا مهما عليت مش فوق.. مش ممكن يوم أتغير 

ليست هناك تعليقات: