followers

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأحد، 19 أغسطس 2007

إشتغالات





نفسي أشتري لاب توب واسميه ياسين..إدعولي

:)






هناك 12 تعليقًا:

غير معرف يقول...

يـــــــــــارب تشتري لاب توب وتسميه ياسين وتشتري جــــزمة وتسميها شارون وتشتري شبشب وتسميه بوش

MarwaAshraf يقول...

اللهم أمين على الجزء الأول من التعليق أما باقي التعليق فأقولك لا تعليق علشان أنا مش بحب الكلام في السياسة

:P

قضية عم أحمد Ahmed Case يقول...

يااااااااااااااه

ياسمبن مرة واحده حلمك ريحته حلوة أوي .

يارب ارزق راما بياسمين ....

تحياتي

MarwaAshraf يقول...

احمد رفعت

ياسمين مين ها ؟.. إعترف

ههههههه

انا بقول ياسين مش ياسمين .. اللاب توب مذكر

بس أنا حقول أمين على دعوتك وربنا أعلم بالنوايا
:)

تحياتي

غير معرف يقول...

راما الحلوة القمر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بصي ياستي ايه رايك نسميه لاب تبه وبالتالي حنسميه ياسمين مش ياسين لإبعاد الشبه فقط
على العموم يارب يرزقك بلاب تب ولا كل الب توبات وتسميه ياسين يارب
وربنا يعطيكي خيره ويكفيكي شره
صديقتك المخلصة ام بلال

MarwaAshraf يقول...

om_belal

صديقتي المخلصة أم بلال

أهلا بيكي يا سكره .. نورت البلوج كله .. بصي يا ستي أنا مش عاوزة لاب توبه أنا عاوزة لاب توب .. أنا عاوزة ياسييييييين ماليش دعوه

ههههههه

اللهم أمين على دعواتك الجميلة ... تعالي دايما ماشو

سلامات

الحلم العربي يقول...

يا بنتى مفيش لاب توب من غير كمبيوتر بي سي يلعب دور الأب ...

ربنا يرزقك بكمبيوتر بي سي الأول يكون حلو و امور زيك كده و بعدين يرزقك بلاب توب و لاب توباية زي القمر و يتربوا في عزك إن شاء الله ...بس ربيهم كويس علشان الزمن ده مليان فيروسات تروجان خطيرة ...ربنا يحفظلك لابتوباتك منهم ....قولى آمييين

MarwaAshraf يقول...

الحلم العربي

ايه الكلام الجامد ده.. على فكرة أن بموت في الرسائل الضمنية .. دمك خفيف أوي على فكرة

أنا قلت لك إني بفرح أوي لما أشوف تعليقك.. أظن قلت لك، مش كده؟

:):)

الحلم العربي يقول...

شكرا يا قمر على ردك الجميل ده شرف ليه وجودي في مدونتك ...أنا ايميلى على مدونتى لو تحبي نتعرف على بعض يبقى ليه الشرف

سلام

انكسارات .. احمد البوهى يقول...

يارب يرزقك بلاب توب اسمه ياسين
والاب توب يعمل مركز يسميه ياسينكو
...........
تحياتى لمدونتك الرائعة فعلا مدونتك لطيفة للغاية
تحياتى

MarwaAshraf يقول...

inksarat

أهلا بيك دي أول مرة ليك عندنا .. وأنا اللي بقولك شكرا على تعليقك الرائع وان شاء الله أزور مدونتك قريب ..

كرر الزيارة يا فندم

سلامات

تائهة فى أرض الأحلام يقول...

صحيح كدة نقولك بجد اللى جابلك يخليلك

ههههههههههههههههههه

ياستى لاب توب ايه هايخليكى طول النهار مشغولة ومتعلقة بشوية حروف على شاشة صماء وهايضيع منك لحظات جميلة مع الناس والاستمتاع بالحياة

الاغتراب بدأ مع البشر منذ اختراع التسجيل الصغير ابو سماعات فى الاذن ووصلنا للكمبيوتر والدش وبقينا زحام شديد كل فرد فيه لوحده