followers

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الاثنين، 16 مارس 2009

قالت






حين يأتي هذا اليوم

قد أراها

وحينها لا أعرف إن كنت سأكون راضية.. أم سأطلب المزيد؟

هناك 4 تعليقات:

الحلم العربي يقول...

هي الترجمة هتنزل إمتى؟؟
يا رب يكون اللى بتقوليه ده حاجة كويسة
هو انا قلتلك قبل كده اني رايجة عمرة يوم الخميس الجاي إن شاء الله مش كده؟؟
طبعا هدعيلك كتير إن شاء الله بس مفيش دعوة مخصوصة عايزياها لو فيه ابقى قوليلي
و انتى كمان ادعيلى ربنا يجعلها خالصة و يتقبلها منى و عقبالك يا رب قريب

blue-wave يقول...

مين ضرب حد؟؟؟

sakayar يقول...

إن شاء الله تكون راضية
وربنا يرضيها ويسعدها كمان
بس
تعليق على أد البوست

على فكرة الولد المرعب اللي كتب البوست كنت انا بس وانا عامل فيها زعيم شركة المرعبين
:))
مش اسمه خالد برضه؟؟

Beautiful Mind يقول...

((دائماً للرضى ..ما يشوب الرضى))
مريد البرغوثى
ولكن...
نفسك
رضيها تررضى
:)
دمتى بخير